Reklamace a vrácení zboží

Jak vrátit zboží?

Na vrácení zboží bez udání důvodu máte 14 dní. Můžete nám poslat zboží zpět a my vám vrátíme peníze, nebo pošleme nové zboží. Níže vyberte z možností.

I když se snažíme ke každému produktu dát na web fotky, které ho přesně vystihují, chápeme, že se to občas na 100 % nepodaří a vy tak očekáváte něco trochu jiného.

Na vrácení máte nárok 14 dní od obdržení objednávky. Když tato lhůta uplyne, není možné produkt bezdůvodně vrátit a dostat za něj refundaci v plné ceně produktu.

Pro bezdůvodné vrácení je nutné, aby byl produkt v původním stavu, tedy nepoužitý a v originálním balení.

Některé druhy zboží bezdůvodně vrátit nelze. Jedná se o zboží podléhající rychlé zkáze, jako jsou potraviny, květiny, noviny nebo časopisy. Rovněž nepřijímáme produkty, které jsou intimním nebo hygienickým zbožím, nebezpečnými materiály nebo hořlavými kapalinami či plyny.

Další produkty, které není možné vrátit:

  • Dárkové karty
  • Softwarové produkty ke stažení
  • Některé zdravotní a hygienické potřeby

K vrácení je potřeba, abychom znali číslo vaší objednávky.

Případy, kde můžeme garantovat pouze částečné vrácení peněz:

  • Knihu, která byla viditelně použitá
  • CD, DVD, software, video hry, kazety nebo vinylové desky po otevření obalu
  • Jakýkoli produkt, který není v původním stavu, je poničený nebo v něm něco chybí, nikoliv naší vinou
  • Jakýkoliv produkt, který je vrácený po zákonné čtrnáctidenní lhůtě

Jak produkt vrátit:

Napište nám na [email protected], přidejte číslo objednávky a důvod vrácení / uplatnění vrácení bez udání důvodu do 14 dní. My vám pošleme instrukce a adresu, kam produkt poslat. Způsob, jakým k nám zboží doručíte, je na vás, náklady na vrácení zboží si hradíte sami.

Zpoždění nebo ztracená refundace

Peníze za vrácené zboží byste měli obdržet do 10 pracovních dní od přijetí zboží zpět v našem skladu. Pokud peníze do této doby neobdržíte, napište nám na [email protected]. Přidejte do e-mailu číslo objednávky, abychom vám mohli pomoct co nejrychleji, my platbu prověříme a ozveme se vám.

DÁRKY

Pokud byla položka při nákupu označena jako dárek a byla odeslána přímo vám, obdržíte v případě vrácení dárkový kredit v hodnotě vráceného zboží. Po obdržení vráceného zboží vám bude zaslán dárkový certifikát.
Pokud položka nebyla při nákupu označena jako dárek nebo si dárce nechal objednávku odeslat, aby vám ji dal později, vrátíme dárci peníze a on se dozví o vašem vrácení.

I to se může stát, i když se snažíme takovým chybám předcházet.

V případě malých zápisníků a drobností je možné, že produkt vyměníme za hodně podobný.

Jak postupovat:

  1. Pokud jste obdrželi produkt, který je trochu jiný, ale líbí se vám, nechte si ho a užijte si ho.
  2. Pokud o produkt nestojíte, napište nám prosím na [email protected] a my vám napíšeme, jaké jsou možnosti vrácení/výměny. Do e-mailu prosím napište číslo vaší objednávky.

Každý produkt před odesláním pečlivě zkontrolujeme a zabalíme. Naším slibem přírodě je omezit balení, proto balíme většinou do bezplastové krabice nebo papírového sáčku. Někdy se i tak může stát, že si nevšimneme poničeného produktu, nebo se rozbije cestou k vám.

Jak postupovat:

  1. Pokud vidíte, že je poškozený obal, rovnou ho vyfoťte ještě zabalený.
  2. Napište nám na [email protected], přidejte číslo objednávky, fotky defektu a popište, jaký je problém. My vám dáme vědět, jak dál postupovat.

POTŘEBUJETE PORADIT?

Napište nám na [email protected]. Pokud máte dotazy ke konkrétní objednávce, přidejte do e-mailu její číslo, abychom vám mohli pomoct co nejrychleji.